6:20 till 21:45

 
Den "värsta" delen av veckan är över. Tidiga mornar och sena kvällar på jobbet. Som längst kl.6:20-21:45. Kört långpannor mån-ons, och idag körde jag extra på övertid, på Posten. Men imorgon och resten av helgen blir lugn. Vad f-n ska man göra? Jag är inte riktigt van att vara ledig, klättrar smått på väggarna av att komma hem från jobbet och inte ha något planerat! Kanske blir att åka en sväng till pappa, utan barnen för en gång skull. 
 
Hade tänkt träna idag, men jag har ingen lust att sätta min fot på gymmet. Så himla mycket skitsnack där just nu. Som det ser ut nu så blir det till att byta gym efter nyår. Nya Friskis & Svettis har ett grymt gym, riktigt stort och verkligen gjort för att köra crossfit. Längtar!
 
Tills dess ska jag försöka träna lite på jobbet, hemma och kanske en del på gymmet. Fick så sent som igår reda på att mitt nya kontor har gym, wihoooo!! Konstigt att det kan vara så olika från kontor till kontor.
 
 
 
Välförtjänt varmt skumbad, extra mysigt den här tiden på året. Tända ljus och Chris Brown som strömmade ut genom högtalarna. Mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0