Jag lever!

Som vanligt ett tag sen jag bloggade. Instagram har tagit över mer och mer... så lättillgänligt liksom. Lite som att twittra, fast i bild. Orkar folk ens läsa det jag skriver här i bloggen, eller tittar ni bara på bilderna?!
 
Enligt statiken så är det en ganska stor skara som följer mig varje dag, trots detta så tycker jag att ni är väldigt dåliga på att lämna spår efter er, bortsett från era ip-nummer då förstås! ;-)
 
Dagarna rullar på. Jag har varit hemma nu i drygt en vecka från jobbet. Sjukskriven med "utbrändhet" på läkarintyget. Jag vet allvarligt inte om jag är utbränd eller om jag bara är less på mitt jobb just nu, hur vet man det?! Inre stress och ovisshet, både privat och på arbetet. Extrem trötthet, eftersom jag oftast inte kan somna förrän kl.2-3 på nätterna, och går upp vid 5 på morgonen.
 
En dryg vecka av ledighet har i alla fall gjort mig gott. Jag har kunnat träna varje dag, kört med PT, hade en lunchdate med syrran i stan, lunch och träningsdate:at med fina Emma, powerwalkat med Anna och haft långa telefonsamtal med Jenny. Trodde själv att jag skulle få energi att ta tag i saker här hemma. Men förutom disk och tvätt, så har jag inte städat alls eller fått något gjort här hemma...!!
 
Sökt lite nya jobb. Men det är svårt. Dels ska man ju gärna vara behörig för jobben, sen så ska arbetstiderna passa med barnen och jag vill inte gå ner i lön, snarare tvärtom. Såklart! På tal om lön, vilken skitlön jag kommer att få med sjukskrivningen större delen av månaden. Men vad gör man? I förra veckan så brast det när jag var på jobbet. Från ingenstans kom huvudvärken krypande och jag kände hur tårarna brände innanför ögonlocken, då undrar man ju vad som är fel...
 
Sist men inte minst.... bildregn!! ;-)
 
 
 
 
 

Kö utanför gymmet en lördagsmorgon!

Utgång på Whiteroom med några av de bästa!

Te, special edition, just for me! ;-)

Lunch på Restaurang Malaysia! Mums filibabba!

Trött-tjej.se

Macarones, orginal från Paris...wiiiiiie, vilken lyx!

Lilleman börjar bli stor! Han ska på sitt första disco nästa vecka! :)
Det här är bara vad jag mumsar på i skrivande stund... ;-)
 
 
 


Kommentarer
Moa

Vad heter du på instagram? Du verkar vara en helt underbar tjej :)

Svar: "Vincentsdotter" .. åh, tack! :)
// FIA

2012-10-21 @ 10:20:41
URL: http://Enmoasliv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0