Kära tomten...

 
 
Att skriva till tomten, känns lite som att be till Gud. Man får liksom inga svar och får man det man önskat/bett om, så vet man ju aldrig om det är tomten, Gud eller av ren slump som saker sker...!! Men jag ger det ett försök! ;-)
 
Hmm... kära tomten!
 
Jag har varit minst lika snäll detta år som föregående år. Trots detta, fick jag inte en enda julklapp förra året, WTF?!
Well, jag har köpt det mesta på "VILL HA" - listan själv under året. Ny bil, soffa, lexington-inredningen, köksbord, tv, vardagsrumsbord, säng, tavlor och mycket, mycket mer...!! ;-)
 
De bästa klapparna köper man själv!
 
I år önskar jag mig bara; ett tandläkarbesök, ett besök hos frisören och en ordentlig sportmassage på något bra SPA.
 
Jo, en sak till... jag önskar mig en händig man/kvinna som kan lägga golv. Jag tänkte köpa klickgolv efter årsskiftet, ca30m² fördelat i tre sovrum. Jag skulle även vilja lägga i hallen, men vet inte om jag vill ha trä eller mörkgrå stenimitation. Har ni börjat köpa klapparna ännu?
 
BTW, Frans... glöm inte att du lovat mig en väckarklocka i julklapp!! Det var ju det som gick knasigt för några helger sen, när jag glömde telefonen (min enda väckarklocka) på jobbet, och jag skulle upp och jobba dagen efter en utgång, jay! För ert intresse, så kan jag tala om att jag inte sov speciellt mycket den natten och kom iväg i tid till jobbet! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0