Energin kommer vid ledighet!

 
Tog ledigt från ena jobbet idag. Skönt att sova utan att behöva ställa klockan. Trots det så vaknade jag och gick upp strax efter kl.8:30, varför?! Ajaa, jag vaknade av mig själv i alla fall det är huvudsaken. Det blev en frukost och sen iväg mot gymmet. Körde ett lunchpass, STEP! Så himla härligt att kunna träna så där mitt på dagen.
 
Efteråt kom Andreas hit och hjälpte mig att skruva upp några hyllor som jag köpte under helgens besök på IKEA. Jag är mycket nöjd med resultatet. Ljust, öppet och platsekonomiskt, vilket gör det lätt att hålla rent. Dessutom är det väldigt fult när man ser alla jackor (köpte nya galger också, så alla jackor hänger i garderoben), mössor, halsdukar osv som bara låg uppslängda på hatthyllan. Nu har även dom fått fina lådor att förvaras i.
 
Dagen avslutades med jobb! Stängning i butiken, pratade även med chefen idag som frågade om jag kunde ta även denna helg, som annars skulle vara ledig. Självklart tackade jag, JA!
 
Jag hade en kund på butiken idag. Trevlig sådär, han frågade om jag jobbade på ett annat ställe också eller om jag kanske hade någon som var väldigt lik mig. Well, det var ju mitt andra jobb han pratade om, så det var ju jag. Han fortsatte prata om varför jag jobbade så mycket, om jag hade barn osv. Jag jobbade på, avslutade konversationen lite trevligt och smet in på lagret. Tänkte inte mer på det. När jag kommer hem ser jag att jag fått ett sms av en okänd person, det visade sig vara han. Vad svarar man på det? Jag är inte intresserad av något förhållande eller att träffa någon alls för den delen. Jag hinner ju knappt med mig själv! Sen så undrar jag hur han lyckades hitta mitt nr?
 
Ajaa, skitsamma. I det stora hela är jag nöjd med dagen, och imorgon väntar jobb följt av en timmes träning med PT, ska bli kul!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0