FÖRE - Fitness Fighten

Imorse fixade jag FÖRE-bilderna inför Fitness Fighten som börjar imorgon. Jag mätte även diverse kroppsdelar och tog min morgonvikt. Resultatet har ni här:



Usch, hemska FÖRE-bilder. Men det är den nakna sanningen ;-)
Dock så tycker jag ju inte att jag ser så bred ut i verkligheten som på bilden, men jag vet inte om det är mitt öga eller kameran som ljuger...

ÅLDER: 26år
KÖN: kvinna
BARN: 2st

VILOPULS:
62slag/min
VIKT: 53kg

VADER: 33cm
LÅR: 51cm
STUSS: 89,5cm
MIDJA: 65cm
ARM: 27cm


Kommentarer
Susanne

Hej sitter just nu o letar om någon bloggar om fitnes....och se vilken mat som äts och hur mycket och fick då se dina start bilder och kan nu inte låta bli att komentera dem du ser ju helt perfekt ut redan så att de usch kan du bara glömma jag skulle vara helt sjukt glad om jag så ut så jag har själv fött två barn men jag har nu insett att jag inte ka skylla på det längre o tänker ta tag i det även med min kost verkar inte hjälpa med bara mycket träning önskar dig all lycka till.

2012-01-22 @ 18:41:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0