Intervall Flex på schemat




Idag blev det som bestämt Intervall Flex på gymmet.
Det är ett nytt pass på schemat för i höst. Jag hade inga större förväntningar eftersom jag inte är speciellt förtjust i Friskis & Svettis pass för övrigt.

Jag hade sällskap en Daniel från jobbet, och vi tyckte nog båda att det var ett bra pass. För vi bestämde att vi skulle fortsätta gå på onsdagar. Intervall Flex är ett pass med tre delar: kondition, styrka och rörlighet.

Alla delarna var bra, konditionen var den delen som hägrade i passet och svetten rann. Härligt!

Det har kommit fler nyheter på höstschemat,
jag hoppas verkligen att de håller samma nivå som detta pass!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0