Välkommen till den nya bloggen...

...säger jag till både nya och gamla besökare!

Jag har av flera anledningar valt att sluta skriva i den gamla bloggen.
Den är nerstängd för tillfället, och jag får se om jag väljer att öppna den igen eller om jag vänjer mig och trivs med denna!

Träningen är en stor del av mitt liv just nu,
och jag har hunnit föra över några av de senaste inläggen från den gamla bloggen. Jag har alltid älskat att träna i olika former. Dansen är det som legat mig närmast hjärtat och jag har dansat sen jag var 9år, men efter att jag fick barn så blev dansen lagd på hyllan, och sen dess har jag bara tagit enstaka kurser.

Jag har lärt mig att gilla styrketräning, och det visade sig vara riktigt roligt.
Speciellt när kroppen svarar ganska fort på det man gör. Därför kommer ni åtminstone inom den närmaste framtiden att få läsa om ganska mycket träning här i min blogg.






För er nya besökare så ska jag berätta lite kort om mig själv:
Jag är 26år och har två barn, de är lite anledningen till att jag bytte blogg. Jag har valt att inte skriva lika personligt om barnen i bloggen. Men även om de inte kommer att nämnas i samma grad som tidigare så är de med mig varje dag!

Till vardags så arbetar jag på Posten sen ca 1½år tillbaks.
Jag trivs super, men jag vill i framtiden arbeta som barnmorska. Men har insett att vägen dit kommer bli lång, om jag någonsin kommer fram. De nya antagningsreglerna gör det inte enklare för en, tyvärr.

Förutom jobbet på Posten så arbetar jag även extra som modell för Sportamore.se,
jag är deras ansikte (läs: kropp, eftersom de klipper bort ansiktet) utåt. Jag arbetar även extra som modell, statist och skådespelare emellanåt. Ibland får jag massa uppdrag på kort tid, och ibland är det väldigt långa perioder utan ett enda uppdrag. Men med ett heltidsjobb och extraknäcket på Sportamore, så räcker det ganska bra ändå!

Förutom jobb, träning, drömmar om studier och familjeliv så har jag ju också en tendens att shoppa!
Men vem har inte det? Jag älskar att shoppa, både billigt och dyrt. Just nu har det blivit väldigt mycket träningskläder på shoppingfronten. Bästa köpet är min plånbok från Marc Jacobs, och det sämsta köpet är nog en nappflaska från Christian Dior. Den blev använd ca 4-5gånger innan vi valde att ställa den i köksskåpet.

Det var lite om mig. Må gott! // Fia


Kommentarer
Sandra

Fia! Jag vill se mer av din underbara matlagning! Saknar den.

2011-08-31 @ 21:01:07
URL: http://sandraeh.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0