Veckans träning

Fitness Fighten börjar först på torsdag (1/9) men redan nu har jag börjat förbereda mig mentalt. Jag känner mig sjukt taggad, det ska bli riktigt spännande att se vad man kan åstadkomma genom att träna och äta "nyttigt" under 30dagar.



Målet är att få bort underhudsfettet på magen och få definierade magmuskler, även rumpan vill jag ska bli fastare. Som sagt, spännande!


Så här ser den här veckan ut på träningsfronten:


MÅN - styrka/ben+rumpa

TIS - Cardio 20min + styrka/axlar+bröst

ONS - IntervallFlex

TORS - Cardio 20min + styrka/rygg+mage

FRE - Cardio 20min + styrka/biceps+triceps

LÖR - Cardio 20min + styrka/ben+rumpa

SÖN - Cardio 20min + styrka/axlar+bröst


Kommentarer
Sanna

Duktigt =)

2011-08-31 @ 11:03:53
URL: http://saniiee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0