Snart arbetslös...



Jahapp, fick i veckan reda på att jag inte kommer att bli fast anställd på mitt nuvarande jobb. Tråkigt! Jag trivs med dom och dom trivs med mig, det är anställningsstoppet som spökar, irriterande!

Och just nu känns det inte som att jag riktigt är i läge att börja studera, så vi får se vad jag hamnar. Jag är inte speciellt orolig för att bli arbetslös, för jobb finns alltid. Det gäller bara att veta vad man vill jobba med och söka vid rätt tidpunkt. Om inte annat så har jag varit med i facket och a-kassan i drygt 12år, utan att plocka ut några större summor, så nog har jag rätt att gå hemma en kortare period utan dåligt samvete?!

Jag tyckte att 2011 skulle bli ett spännande år, men nu är det 2012 som jag ser fram emot!

Håll tummarna för mig. Det gör jag!


Kommentarer
Veronica

Modell- och reklamjobb kan väl ge en del extra pengar att leva på tills du hittar något annat jobb? Tråkigt att du inte kan vara kvar på posten :/ Hoppas att de ändrar sig!

2011-12-04 @ 22:31:43
URL: http://fairydust.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0