Favorit i repris, jag tror jag är kär!

Jag har haft en grym helg, från början till slut och jag summerar den med; inflyttningsfest a la Flonko, sms-roulette, "jag har aldrig", grasshopper, 90's, FemFemNoll, födelsedagsfirande, familjen, Alexandra, taxi, brända mandlar, fina Stockholm, snö, julgran och sist men inte minst ♥

Veckans horoskop, Kräftan

"Kärleken ser ut att vara kräftans problemområde. Du känner dig övergiven och sviken. Skingra tankarna och gör något annat istället. Till veckoslutet dyker någon oväntat upp i ditt liv. Oavsett om det är någon gammal eller ny kontakt ser det ut som om du blir positivt överraskad."

Det stämde verkligen till hundra procent. Veckan började segt, men avslutades precis tvärtom!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0