Prinsessan 3år!

Idag (27/12) fyllde min prinsessa år och hon blev firad dubbelt upp idag! Jag och lilleman hade slagit in paket och gjort frukost, oboy dagen till ära.... Vi tog med oss alltsammans på en brick och tågade in och sjöng. Vi hann sjunga klart hela sången innan hon ens börja röra på sig, tröttmössa eller bara en liten diva?!

Fina underbara graviditeter jag haft... "graviditet" kom på tal idag och jag kunde inte låta bli att spinna vidare i mina tankar...och här ser ni lite bilder från den senaste graviditeten.. kan inte förstå att det redan gått 3år sen man låg där på BB och snusade bebis, de luktar ju så ljuvligt...mys!


v.25 - lite mer än halvvägs...




Bilden där jag har rött på mig, så har jag lite drygt en vecka kvar... trodde jag, som sen gick 3dagar över tiden! Men tur va väl det, annars hade hon varit född på julafton, nu har hon i alla fall en egen dag, prinsessan min!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0