Nytt vardagsrum, tack!



Möblerat om lite. Det blev bättre, det är dock större ut än vad som syns på bild. Bara för att få ett litet hum om hur stort det är så kan jag säga att soffan är närmare 3m lång, och sen så syns ju inte hela vardagsrummet. Bokhyllan som står bakom mig och kameran ska dock bort. Likaså tv:n och tv hyllan. Soffbordet är i själva verket barnens bord som jag lånat tills jag kommer iväg för att köpa nytt. Slängde det gamla som hade gjort sitt.

Möjligtvis att soffan får stanna, åtminstone tillfälligt. Jag vill ha en liknande soffa fast i mörkgrått. Dessutom så passar inte GANT kuddarna till den befintliga soffan... med andra ord så ska vardagsrummet göras om helt och hållet, wihooooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0