Ofrivillig slapparhelg



Hade jag fått välja så hade jag gjort ett besök på Mio, IKEA och diverse elektronik butiker idag. Jag vill ha lite fint här innan jul. Men tiden har varit knappt.

Barnen har varit med sin pappa idag. Så jag har passat på att handla och fyllt på skåpen med ätbara saker inför kommande vecka. Jag har också haft lyxen och fixat naglarna. Jag ska antagligen dit igen om två veckor för att göra en fyllning och vara "handmodell" för lite nya lack och nailart. Looking forward, alltid kul med ny inspiration!

Ikväll har jag varit hemma hos Daniel med brorsan och några till. Grabbarna hade tunering i FIFA och jag provade att skjutsa några straffar. Sport är inte min grej, varken i verkligheten eller virtuellt!

Barnen kom hem sovandes och lyftes över i sängarna. Jag har slipat och oljat köksbordet en sista gång. Jag har också hunnit måla om klädkammaren, och kom självklart på att jag behöver massa nya galger för att kunna hänga in allt snyggt därinne. Mycket ska rensas, slängas och stoppas undan. En dag i taget.

Så helt slapp har väl helgen inte varit ännu, men det är mycket som behövs göras...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0