Mitt 2011 - Hur ser ditt ut?!

Jag fann den här summeringen av "2010 i frågor" från en blogg jag besökte.
Jag stjäl den och gör till "2011" ;-)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


It depends...

2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer du ha några nya för nästa år?


Jo, löften om studier höll jag. Men vin har jag fortfarande inte lärt mig dricka och jag har fortfarande ingen fast tjänst.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?


Jodå, flera stycken!

 

4. Dog någon som stod dig nära?

 

Nej

5. Vilka länder besökte du?

 

Spanien

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?

 

Kärlek och lycka!

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid minnas, och varför?

 

Inget specifikt datum. Men hela 2011 kommer jag att minnas. Hela våren, sommaren och hösten har varit halvt kaotiskt. Mycket känslor, både bra och mindre bra.

8. Vad var din största framgång 2011?

 

Att jag tror ännu mer på mig själv. Självständig har jag alltid varit. Men mer nu än någonsin.

9. Största misstaget?

 

Att tro att folk kan förändras. Man har blivit besviken allt för många gånger.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

 

Nope, inget allvarligare än förkylning och feber. Möjligtvis psykiskt sjuk, snudd på att gå in i väggen...

11. Bästa köpet?

 

Plånboken från Marc Jacobs

12. Vad spenderade du mest pengar på?

 

Utlandsresan med barnen, plånboken från Marc Jacobs eller kanske nya vinterjackan från Sail Raicing?

15. Gjorde någon dig riktigt glad?

 

Ja, förutom familjen så har jag ett par personer som gjort mig väldigt glad, men också väldigt besviken.

16. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2011?

 

Rihanna - We found love. David Guetta - Little bad girl. Pitbull - Give me everything tonight.

17. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

 

Både och. Jag har nog inte gråtit så mycket som jag gjort i år, men jag har också haft flera stunder av lyckorus och frihetskänsla!

18. Vad önskar du att du gjort mer?

 

Tränat! Kämpat?!

19. Vad önskar du att du gjort mindre?

 

Öppnat mig för nya människor. Man blir väldigt sårbar. Men sån är jag, öppen och ärlig!

20. Hur tillbringade du jul?

 

Julen har inte varit ännu. Men gissar på att den blir här hemma, förhoppningsvis med barnen och den närmaste släkten.

23. Hur många one night stands?

 

Jag är singel med barn så inga one-night-stands för min del, jag föredrar "friends with benefits".

24. Favoritprogram på TV?

 

Desperate Housewives, Ensam mamma söker, Idol

25. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

 

Hatar är ett starkt ord, så nej, hatar gör jag inte. Men jag ogillar folks beteende ibland.

26. Bästa boken du läste i år?

 

Jag började läsa Guccikrigen, men hann ca 4sidor på min semester, ensam med barnen.

27. Största musikaliska upptäckten?

 

Att min prinsessa är otroligt duktig på att sjunga barnsånger.

28. Något du önskade dig och fick?

 

En vältränad kropp och en roll i en tv-produktion.

29. Något du önskade dig men inte fick?

 

Lycka, tur och kärlek!

30. Årets bästa film?

 

Det har tittats på väldigt mkt film i år. A little bit of heaven. Crazy, stupid, love. The next three days.

31. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

 

På morgonen blev jag väckt med frukost, sång och paket på sängen. Sen gjorde jag ett arbetspass, och sist men inte minst så kom närmaste familjen hit. Jag bjöd på middag och hemmagjord marängtårta.

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

 

En storvinst. Någon vuxen att dela vardagen med.

33. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

 

Stil som i kläder eller stil som i beteende? Förutom jobb och träningskläder så har det blivit mycket loosefit till vardags och små tighta fodral vid fest. Beteendemässigt så har jag nog varit ganska fri, impulsiv och sorgsen om vart annat.

34. Vad fick dig att må bra?

 

H och R är två personer som fått mig att må bra. Även mina närmaste vänner och självklart mamma som alltid ställer upp och lyssnar när man behöver prata av sig. Men allt som fått mig att glömma "vardagen" har fått mig att må bra.

35. Vilken kändis var du mest sugen på?

 

Kändiskåt har jag aldrig varit. Men måste ju säga att Rihanna är riktigt het på alla sätt och vis!

36. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?

 

Ingen...

37. Vem saknade du?

 

Mormor och H.

38. De bästa nya människorna du träffade?

 

Har inte träffat så många nya. Men H är en av dom.

39. En värdefull läxa du lärt dig i år?

 

Att man faktiskt kan om man vill. Allt är inte gratis, men är man villig att ge så kommer man långt!

40. Citera en sångtext som summerar ditt år.

 

"Jag önskar jag kunde säga att det är en fas vi går igenom..." (Lisa Nilsson - Långsamt farväl)

Snart börjar 2012, en nystart på riktigt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0