Opryda flicka!

Veckan har varit fullspäckad och jag har knappt haft tid att känna efter hur jag mår eller så. Däremot så känner jag mig grymt seg, trött och borde sova i tid. Vilket jag vet redan nu, att det aldrig kommer att ske!

- Jobbat 16½timme på loppet av ett dygn...
- Serverat på en middag med 650gäster på Astra...
- Besökt farbrors restaurang och ätit förrätt, varmrätt och efterrätt...
- Gjort en annorlunda (för mig) men rolig photoshoot...

Senare blir det antagligen till att svira om till något mer passande och bege mig iväg en sväng, don tomaso spelar ikväll. Inget alkoholintag dock, bara kroppen som vill få ut lite överskottsenergi, för JA det finns trots en hektiskt vecka!



"Jag har så enkel smak, jag vill bara ha det bästa av allt" - Oscar Wilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0