Fler timmar på dygnet, tack!


Min barnvecka innebär att träningen blir lidande. Men vad gör man? Så småningom så ska jag börja träna hemma. Jag har ju faktiskt både skivstång, hantlar och vikter. Men jag tänkte göra ett lite mer passade utrymme för träningen här hemma, för att slippa plocka isär och ihop grejerna och just nu har jag inte det utrymmet...

Nästa vecka är jag dock "barnledig", vilket känns väldigt konstigt. Jag har nämligen inte sovit ifrån barnen förutom någon enstaka natt. Så det blir en prövning. Det blir säkert jobbigt, samtidigt så vet jag att de har det bra hos sin pappa och jag har fullt schema för hela veckan. Jobb, träning, fotografering med Sportamore, show med Lena P.H på cirkus och Britney Spears konsert i Globen med min finaste vän A, är några av sakerna som står på nästa veckas schema. Jag skulle behöva minst det dubbla antalet timmar på dygnet!

Men likt min platta mage inte kom över en vecka, så lär det förhoppningsvis inte försvinna av en vecka utan träning?! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0