Fullt upp, inget annat!

För er som undrar... jag har inte slutat blogga. Jag har bara haft fullt upp senaste dagarna. Mer än vanligt med andra ord! De senaste dagarna har jag jobbat, tränat, träffat en av mina bästa vänner och ätit oxfilétoast och skvallrat. Jag har också hunnit vara en sväng på IKEA och inhandlat en ny säng och lite annat smått.

FitnessFighten är över och jag har mer eller mindre återgått till min normala kost, med lite mindre socker bara.



Igår var jag och gästade World Class och deras festivalsöndag.
Jag spenderade större delen av dagen där, rättare sagt 6tim och hann med inte mindre än fem stycken pass. Crossfit, zumba, bodypump, afro med livetrummor och sist men inte minst dance. Jag hade grymt roligt och både crossfit och zumba var helt nytt för mig, eftersom de inte har dem passen på Friskis & Svettis, och dessutom kör jag ju endast i gymmet.

Dock har jag träningsvärk i HELA kroppen idag. Armar, ben, rumpa, nacken, handlederna och fötterna värker, men för övrigt mår jag bra, och fick jag möjlighet så skulle jag göra om samma sak igen!

Bilderna från Fitness Magazine kom idag. Alltid kul med bilder tagna av en riktig fotograf. Fotograf: Daniel Ohlsson


Kommentarer
Sussi - Fullt upp i mammalivet!

Hej! Undrar bara hur det blev med bloppisgrejerna jag ville ha? :) /Sussi från FF

2011-10-10 @ 06:33:29
URL: http://sussey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0