Hemmakväll

Idag hade jag en preliminärbokad dejt med en gammal arbetskamrat. Vi skulle ev. ta en fika/drink. Men sent arbete, träning och annat gjorde att det blev en hemmakväll med Jenny, min kombo för veckan. Jag gjorde fiskgratäng med räkor och potatismos, efter önskemål.

Det är mysigt att umgås bara hon och jag. Det händer så sällan...

Just nu vill jag se Ondskans Hus (orginaltitel: people under the stairs), en supergammal skräckfilm som jag och Jenny såg som små. Jag älskar den och äntligen har jag hittat den och laddat ner. Problemet är bara att vi inte får tag i sladden som kopplar ihop datorn till tv:n...

Idag har jag förresen köpt hem färg till väggarna där hemma, wihooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0