Himmelriket

På lördag är det dags. Jag och Jenny fick en idé för några veckor sen och bestämde oss för att boka en säljare. Så på lördag kommer Malin från Himmelriket och visar upp det allra senaste inom... ja, ni fattar ;-) Förhoppningsvis så ska jag hitta lite produkter som tar mig just till himmelriket ha ha...

Vi blir ett gäng tjejer och jag har fixat lista på en klubb här i stan, så det ska bli en riktigt rolig kväll!



Resten av lördagen så kommer jag att spendera min tid i gamla Täljegymnasiet... det är nämligen dags för mig att skriva högskoleprovet, nytt prov för i år dessutom!

Imorgon blir det ett besök hos frisören och förhoppningsvis mitt näst sista besök hos tatueraren, sist men inte minst så blir det ett besök på bolaget, ska inhandla något gott till helgens äventyr. På fredag blir det till att fixa naglara fina inför helgen. Jag har nämligen bokat tid hos Teresa som alltid gör mig så fin. Looking forward!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0