Jag har bara dissat!

Det känns som det var evigheter sen jag skrev ett inlägg, men jag har varken haft tiden eller behovet av att skriva av mig. Utan att gå in på detaljer så vill jag säga att jag och sambon håller på och separerar. Jag mår i alla fall bra, även om det självklart har varit och är en jobbig tid. Allting är så mer komplicerat när det finns barn med i bilden. Man kan liksom inte bara packa sin väska och dra.

Till saken. Vardagen flyter på. Ibland känns det som att jag har alldeles för många bollar i luften, (även om jag är en sån som trivs med många bollar i luften) men varteftersom så verkar det som alla bitar börjar falla på plats.

Studier. Boende. Resa. Jobb. Framtid. Det är de sakerna som jag tänker lite extra på just nu.



Lillfia ville ha "Pippiflätor" innan hon gick och la sig, och det fick hon såklart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0