Kungligt!



Ännu ett besök hos tatueraren och jag har äntligen bestämt mig för vilket typsnitt jag vill ha. De hade inga typsnitt där, men jag blev tipsad om dafont som hade hela 2050st typsnitt och jag har bläddrat igenom varenda ett. Till slut hade jag inte mindre än åtta typsnitt som jag fastnat för, jag sållade ut och tada, det blev detta. Mitt eget handskrivna med inspiration av typsnittet "Bailey".

Jag har ändrat deras "T" då jag tyckte att det var lite för rakt, och sen så har jag även gjort en "prick över i:t" i form av en krona. Kronan kändes bara så mig, samtidigt som den är lite "barnslig" och jag vill ju samtidigt ha något som påminner om mina vackra små troll jag har... så nu ska jag bara se till att få en tid bokad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0