Savannens Hjältar



Idag körde vi på ett biobesök.
Filmstaden Sergel var det som fick äran att få ett besök av oss! Det blev Savannens Hjältar i 3D, ganska rolig, en helt okej film...men inget "wow" däremot så var jag imponerad av 3D-formatet. Jag må vara efter, men går sällan på bio eftersom jag laddar ner allt jag vill se. Biobesök ska det i alla fall bli mer av den närmaste tiden. Just nu går det massa filmer som jag vill se... Midnatt i Paris, One day, Crazy-Stupid-Love och What's your number?

Jag har också planerat att försöka gå på nattbion som har premiär i slutet på månaden. Lite mysigt att få gå på bio i höstmörkret, mitt i natten! Det finns också några barnfilmer som vi tänkt gå på, Smurfarna i 3D och Kung Fu Panda 2.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0