Sexigt, men samtidigt så smaklöst!



Jag är inte rökare. Eller jag har alltid varit en periodare, dvs jag röker då och då i livet. Ibland bara i några dagar, ibland veckor och ibland kan det till och med ta 3-4månader innan jag inser hur äckligt det faktiskt är!

Nu är jag inne i en sån där dålig period, jag röker. Inte mycket, men jag röker. Det är fel och det vet jag. Jag tränar, jag ska fan inte röka! Jag har barn och jag röker aldrig framför barnen. Det har jag aldrig gjort, och kommer aldrig att göra. Men jag stinker gammal askkopp, det är nog det värsta. Den ekonomiska biten stör mig inte. För det är några minuters njutning varje gång jag röker, och pengar har aldrig varit en bristvara...

En vän kommer över. Jag hade inga hemma, men det hade han. Så vi ska ta en cigg innan han far vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0