Sexpartaj!

En liten varning för känsliga läsare: Detta inlägg och framförallt bilden ska tas med en stor skopa salt ;-)



Fler bilder kommer när jag kommer hem till min egen dator...

Igår hade vi sjukt kul! Vi blev sju tjejer, som skrattade, klämde, kände och smakade på allt från ätbart och väldoftande glidmedel, oljor och ljus till vibbrerande dildos, analpluggar, kukringar, kärleksgrottor, geishakulor, latexband...jaa, you name it!

Jag hade bestämt mig redan innan att jag skulle ha en massageolja som aktiveras och blir varm när man blåser lätt på den, MEN jag hittade något ännu bättre. Ett väldoftande massageljus, alltså inte ett stearinljus. Man har det tänt 10-15min och kan sen hälla oljan direkt på kroppen. Sjukt skönt var det, perfekt temperatur!

Jag fick också lära mig något nytt, och det är  ju alltid kul! När jag fick barn så tipsade barnmorskan om att man skulle göra olika knipövningar för att spänna till muskulaturen som blir slappare när man föder barn. Hon tipsade bl.a. om geishakulor, men det var aldrig något jag testade då.

Igår fick jag reda på att de egentligen är en ren och skär sexleksak. Man ska alltså ha samlag med kulorna i. Säljare berättade om att det var så geishorna gjorde förr i tiden och de lyckades tydligen rotera kulorna runt mannens käraste, inget säljaren själv hade lyckats med dock ;-)

Jag måste ju testa, och beställde ett par kulor i 24karats guld, wihooo! Det blev en hel del mer både för mig och resten av sällskapet. Vi hamnade på en nota på drygt 5000kr ;-)

Efteråt tog vi en taxi ner till tokstan, jag stod på lista med mitt sällskap och lite andra vänner vi mötte upp på vägen. Så vi blev totalt 11st till slut. Jag hade en grym kväll, drack goda drinkar och dansade till klockan två. Natten slutade med kebab, taxi och sängmys hemma hos min kära sambo Jenny.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0