Smågodis!

Tidig hemgång från jobbet idag. Efter det har det varit fullt upp. Först ut var ett besök hos frisören, de skulle toppa håret och klippa snedlugg.. men nu har jag kort hår!! Lite längre än axlarna och en lugg som är kortare än vad jag tänkt. Men, men man får tänka att det växer ut. Helt illa är det väl inte, friskt hår åtminstone!

Det blev ingen Skyy passionsvodka som jag hade tänkt, det visade sig vara en beställningsvara, typiskt!! Istället blev det Absolut Mango, passionsjuice, sprite och lime. Det blir nog en bål (läs: grogg) som heter duga!!

Det blev också ännu ett besök på Downtown och Kenta har åtminstone tittat på min tatuering, kopierat mitt typsnitt och sagt att det nog ska gå bra. Vi ska höras i nästa vecka, wihoo!

Sist men inte minst blev det inte mindre än 2kg smågodis till helgens äventyr, jag längtar. Inte speciellt mycket efter godiset, men till helgens äventyr. Woop, woop!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0