Thaikyckling på Keldas vis!



Minns ni att jag blev testpilot för Keldas nya exotiska såser?
För några dagar sen hämtade jag ut min förpackning i butiken och i förrgår gjorde jag en supergod Thai Red Curry gryta med basmatiris.





Förutom lite salt, peppar och Lucullus thai sweetchiliisås så tillsatte jag endast Keldas Exotic Sauces - Thai Red Curry. Det blev supergott och som G uttryckte det: "Det smakar verkligen Thailand". Även barnen tyckte det var jättegott, även om det gick åt väldigt mycket mjölk för deras del eftersom det var lite hetta i grytan.



Kommentarer
emelie jacobsson

Gud va gott det där verkar, det ska absolut testas.

2011-10-10 @ 16:35:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0