Underbara chefer!

Jag måste bara säga att jag har världens underbaraste chefer! Jag kunde inte haft bättre! De vet lite om hur situationen är kring separationen osv. Men de tar det verkligen jättebra, de ställer upp och har pysslat en del för att få ihop ett fungerande schema för mig.

Det hade varit annat om jag var kvar på ICA-butiken som jag jobbade på i 11år(!!). Där hade jag fått en fet utskällning och fått förklaringen att jag visste att jag jobbade på ICA när jag gick in i ett förhållande. Det var nämligen precis den förklaringen jag fick när jag berättade för den dåvarande chefen att jag väntade barn. Somliga tror att man planerar sitt liv efter sitt arbete, men att strunta i att skaffa barn för ett jobb?!!

Cheferna har som sagt ställt upp mycket på mig. Jag har alltid haft en hög arbetsmoral, på alla arbetsplatser jag haft. Jag är inte den som sjukanmäler mig i första taget, och jag ställer mer än gärna upp och jobbar extra om det är möjligt. Idag var det möjligt, och jag jobbade 6.30-18.30 med ett par timmars paus däremellan för att kunna utföra några ärenden.

Behöver jag säga att jag trivs på mitt jobb?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0