Friends with benefits

Vad är det med killar att gå tillbaks....?!

När jag var yngre så sa folk till mig att det är killens förlust, när jag var så olyckligt föräskad i en kille på högstadiet... "han kommer att ångra sig!" var deras tröstande ord, vilket jag förstås inte trodde ett ord på. MEN jag har ett flertal gånger i livet fått bevisat för mig att deras ord faktiskt var sanning.

Min första kärlek har hört av sig och frågat om han fick sova hos mig, trots att jag hade fast sällskap!! Med eller utan sällskap så hade det blivit ett BIG NO!!! Men han är inte den enda. Flera gamla flörtar har också hört av sig, via sms eller facebook...facebook is the shit! Men oftast så skrattar jag bara åt det. Det är skönt att få vara den som ratar.

Just nu ratar jag inte. Men jag jagar heller inte. Det är skönt att vara själv, jag har familj och vänner. Vissa närmare än andra, och jag trivs med det ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0