Endast 10dagar kvar!!



Egopic från Fitness Magazine fotograferingen...


Eller egentligen 9dagar kvar... dagens träning och större delen av måltiderna är ju redan avklarade!


Idag blev det ett tungt styrkepass med fokus på ben och rumpa.
Träningspasset började med 10min rodd, 11min tog det att ro 2km, och passet avslutades också med cardio i form av crosstraining. Härligt att lämna gymmet svettig för att bege sig mot jobbet och inta lunch och en dusch!

Imorse tog jag vikt och mätte mig och här har ni resultaten:


2011-09-01
Vikt: 53kg
Midjemått: 65cm

2011-09-11
Vikt: 52,5kg (-0,5)
Midjemått: -3cm

2011-09-21
Vikt: 53,6kg (+0,6)
Midjemått: -4cm

Jag är väl ganska nöjd med resultaten.
Men jag hade gärna haft lite mer extrema förändringar, men å andra sidan så är det kanske för mycket begärt med tanke på att jag dels inte har speciellt mycket att ta av när det gäller vikten, och redan innan FitnessFighten så var jag väldigt vältränad och tränade tung styrka 4-5ggr/vecka. Så det största förändringen för min del är kosten, och dessvärre har jag ju fuskat med den ett par gånger, både vad det gäller fikabröd och grädde i maten, visserligen med låg fettprocent, men ändå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0