Fitness Fighten - Dag 14 av 30



En gammal bild från när jag var höggravid och var modell för en hemsida med hårförlängning...


Bilden har egentligen inget alls med inlägget, som jag ska skriva, att göra.. men jag tyckte det var en fin bild från en rolig fotografering!

Idag jobbade jag sent och hann inte alls med det jag ville i gymmet.
Jag hade Intervall Flex inplanerat på schemat, så det var just det  och inget annat som det fick bli i träningsväg idag. Men jag var så trött efter jobbet så det var rätt skönt att bara gå in och bli pushad till att köra sin grej!

Jag vet inte om min trötthet beror på alldeles för få timmars sömn eller om det beror på min kost... eller kanske en kombination av både och?! Jag är van att äta mycket mer än så här, och jag hejdar mig själv varje dag från att ta en andra portion. Idag har jag dessutom varit noga med att väga maten...

Nää, nu är det dags att sova och hoppas på att jag vaknar lite piggare imorgon bitti.
För imorgon kör jag förmiddagspass i gymmet!!


Kommentarer
Agnes

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2012-03-18 @ 20:19:45
URL: http://hemförsäkringidag.se
Agnes

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2012-03-18 @ 20:19:45
URL: http://hemförsäkringidag.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0