Fitness Fighten - Dag 15 av 30


Jag har varit hungrig konstant idag, och riktigt jobbigt har det varit att gå med en kurrande mage när jag vet att jag har mat i kylskåpet på jobbet.

Jag har gått och smuttat lite på vatten och tuggat tuggummi.
Tidigare dagar så har jag bara känt en hunger 15-20min innan det varit dags för nästa måltid. Men idag var jag som sagt hungrig konstant, även när jag precis tuggat ur den sista tuggan...

Träningen har i alla fall gått bra.
Jag körde förmiddagspass på gymmet och började med 10min på löpbandet, det blev lite lugnt idag, då jag hade ont i ena benet. Jag sprang med hastighet 11 större delen av tiden.

Sen blev det förstås ett styrkepass, med fokus på rygg och mage, och avslutningsvis körde 11min spinning på motstånd 5. Så även där tog jag det ganska lugnt. Jag hade dock som mål att aldrig komma under hastighet 20, och en gång hamnade jag under och gav mig själv som straff att köra en minut extra ;-)









Kommentarer
Anonym

hehe tycker inte det verkar hälsosamt att träna och inte äta sig mätt ändå:p

2011-09-16 @ 08:41:22
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Sussis träning

Usch, har med gått & vart konstant hungrig i ett par dagar, men fick mig förklaringen med - mens! Att det kan förstöra så mkt :P

2011-09-18 @ 07:16:37
URL: http://sussey.blogg.se/traning
Nova

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2012-03-18 @ 19:29:15
URL: http://hemförsäkringidag.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0