Fitness Fighten - Dag 6 av 30

Nu är jag på jobbet. Magen kurrar redan och det är drygt 1tim kvar till lunch, det blir nog en frukt emellan. Imorse blev det havregrynsgröt med skivad banan, lite lättmjölk och äggvita vid sidan om. Jag var dum och bytte plats på lunch och mellanmål, eftersom jag hade bråttom till jobbet efter träningen.

Ett supergott mellanmål är i alla fall knäckebröd (falurågrut) med Mini keso och grillkrydda på. Men keso passar ju till det mesta, med frukt, till maten/salladen men den är också god bara som den är.

Jag jobbar sent idag men hinner inte ifrån jobbet för att handla, så jag skickade brorsan att handla mer keso, så jag har till eftermiddagens mellanmål.

Dagens träningspass gick kanon. Man känner verkligen att man är friskare nu. Men huvudvärken smyger sig fortfarande på lite då och då. Men inte så illa att jag ens brytt mig om att ta en huvudvärkstablett.

Såg imorse att dagens nya övning var axelpress, vilket passade mig mycket bra eftersom det föll naturligt in i mitt styrkepass. Idag körde jag axlar/bröst, och avslutningsvis mage. Passet inleddes och avslutades med 10min kondition. Löpband 10min med en hastighet på 12,5 och crosstrainer 10min med motstånd 14.

Jag ser redan fram emot kvällens middag, en ny version av tacos. Köttfärsen och grönsakerna blir densamma, men vi har basmatiris istället för tacoskalen och guacamolen blir utan creme fraiche och istället mer avocado!


Kommentarer
Sussis träning

Mm, tacos körde vi med en dag, och det blir det definitivt igen :)

2011-09-08 @ 22:52:47
URL: http://sussey.blogg.se/traning
Sussis träning

Mm, tacos körde vi med en dag, och det blir det definitivt igen :)

2011-09-08 @ 22:52:47
URL: http://sussey.blogg.se/traning


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0