Fitness Fighten - Dag 9 + 10 av 30

Igår blev det träning innan jobbet. Jag körde 30min kondition på löpbandet, de första 20min tog jag det lugnt. Jag låg på 8,5 i hastighet för att sen öka till 12,5 de sista 10min. Trots lågintensiva träningen innan så rann svetten, det kändes verkligen som man förbrände fett, härligt!

Efter konditionen väntade ett tungt benpass och avslutningsvis blev det magen som fick en omgång. Jag körde Jarkkos övningar kombinerat med mina egna. Det blev bl.a. plankan, sidoplanka, crunch med viktplatta i huvuvdhöjd och raka crunches. Jag älskar verkligen att träna magen, men resultatet verkar inte vilja komma!!!

Idag blev det dessvärre ingen träning. Det har varit loppmarknad här i området och jag var där för att bli av med lite "skräp" eller närmare bestämt barnens gamla kläder, leksaker och böcker. Min sambo är dessutom bortrest och gymmet stängde tidigare för en kickoff, så allt talade emot mig idag. Men imorgon blir det nya tag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0