Fullt schema - då trivs jag som bäst!

Det händer inte speciellt mycket i kommande vecka, eller jo det är fullt upp. Men med det vanliga, så det rullar på. Till helgen blir det som vanligt lite mer utmaning. Vi är bjudna på kalas, där det med säkerhet kommer att bjudas på massa gott. Men jag får ta med mig något sockerfritt eller kanske en halstablett att suga på, så jag håller humöret på topp!

På söndag är det åter igen fotografering för Sportamore,
och det blir oftast långa fotograferingar utan pauser. Men den här gången har jag redan sagt att jag vill ha paus för mat. Så jag hoppas att de lägger upp fotograferingen för det också. Så att jag inte ska fotografera sport bh:ar direkt efter maten med svullen mage ;-)

Måndag - Jobb + träning
Tisdag - Jobb + träning
Onsdag - Träning + jobb + träning (Shoppingförbudet upphör, jay!!)
Torsdag - Träning + jobb
Fredag - Träning + jobb
Lördag - Träning + kalas
Söndag - Fotografering med Sportamore + träning


Kommentarer
Helena

ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-11 @ 08:29:45
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0