Testa Arlas frukostpaket!

Just nu söker Smartson testpiloter för sina egenkomponerade frukostpaket!




Vilken frukosttyp är du?!


Är du kanske den snabba, som äter på språng?

Den som gärna sitter längre och myser på helgerna?

Den som vill ha allt av hög kvalité, gärna ekologiska produkter?

Eller är du kanske den sportiga som tänker på att äta nyttigt och utan onödiga tillsatser?


Som ni ser så finns det ett alternativ för de flesta frukosttyperna, för mig passar både helgen och den sportiga in.
Men jag sitter ganska länge och äter även på vardagsmornarna, jag tänker många gånger på vad jag stoppar i mig, men sällan på vad jag inte får stoppa i mig. Jag anser att så länge jag stoppar i mig sånt som min kropp mår bra av, så kan jag unna mig allt annat också om jag känner för det. Allt är bra i lagom dos, dessutom så tränar jag ju väldigt mycket.

SÖK TILL ATT BLI TESTPILOT DU OCKSÅ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0