Shopping, jay!


Numera är det väldigt roligt att shoppa till barnen. De vill gärna själva vara med och bestämma. Lilleman har precis som mig fått dille på U.S/England motiv, och vi båda älskar Lexington. Han sin nalle och jag min inredning. När han såg t-shirten nedan, så var det helt givet att dom var gjorda för honom ;-)

Lilleman blev också överlycklig över att äntligen fått klicka hem sin egen One Piece. Han skulle fått en tidigare om jag bara hade hittat någon snygg... Lillfia fick också en såklart!

Det här är bara en bråkdel av allt som vi beställde. Barnen satt med under beställningen och Lillfia försökte envist att klicka direkt på skärmen, van vid pappa iPad tror jag minsann ;-)



Lillfia skulle ju också ha lite. Det blev alltifrån shorts och leggings till toppar och tjocktröjor.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0