Utmaning!

Jag har blivit utmanad av Sandra!

Jag ska svara på nedanstående frågor och ska sen i min tur utmana 11 nya personer att svara på mina 11 påhittade frågor. Sen får de utmanade göra samma sak och meddela vilka de utmanar!!

1. Är glaset halvfullt eller halvtomt?
- Halvfullt

2. Vad har du för favoritparfym?
- Lancome - Miracle till vardags
- Ralph Lauren orginal till träning

3. Var spenderar du helst semestern?
- I något varmt land.

4. Hur många länder har du besökt?
- 9st.. Grekland och Spanien är de mest välbesökta! :)
Grekland, Spanien, Turkiet, Bulgarien, Thailand, Malaysia, Singapore, Finland, Danmark

5. Har du blivit opererad någon gång?
- Jupp, flera gånger.

6. Vilken låt går på repeat hos dig?
- Ingen specifik låt, men mkt Rihanna, Jason Derulo och även låten "Take over control" med Afrojack

7. Vad har du för fritidsintresse?
- Träning och dans!

8. Favoritmaträtt?
- Mammas stuvade spenat med ägg, bacon och potatis.

9. Brukar du färga håret?
- Nej, väldigt sällan.

10. Röker du?
- I jobbiga och stressiga perioder ja.. är dock inte i en sån period nu!! :)

11. Brukar du köpa lotter?
- Nej, väldigt sällan.




Mina frågor till er!!

1. Hur mkt lägger du på shopping varje månad?
2. Vad jobbar du med?
3. Tränar du, i så fall vad?
4. Vad gör du om 5år?
5. Hur ska din dröm man/kvinna vara?
6. Hur känner du mig?
7. Vilken är din drömbil?
8. Har du någon tatuering?
9. Storstan eller landet?
10. Vill du gifta dig?
11. Hur många barn vill du ha?


Kommentarer
Karin

KUL:) När jag får en stund över så!

2012-04-28 @ 03:37:24
URL: http://karinolofsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0