Vanilj, jordgubb eller skogsbär?


I samarbete med Smartson så har jag fått testa Coops egna yoghurt i smakerna; vanilj, jordgubb och skogsbär. Barnen har varit med och smakat alla. Lilleman utsåg jordgubb till sin favorit. Lillfia äter allt och kan inte välja. Själv så föredrog jag vaniljyoghurten. Även om jag tyckte att den var lite fattig med just vaniljsmaken, jämfört med andra märken som jag testat...

Jag hade också gärna sett att den var lite krämigare. Men smaken är som baken, lilleman tyckte att det var bra att den var lättflytande, då kunde han ju dricka yoghurten till smörgåsen till frukost!

Men den var god och säljs för ca 11kr/liter. Vanilj har alltid varit en favoritsmak :)

Vilket är ditt favoritmärke och smak?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0