BodyCombat

 
 
Igår var det årets första föräldramöte i skolan. Så direkt från jobb, blev det att sätta sig i bilen och gasa mot skolan. Mötet drog över tiden. Men det var intressant. Med tanke på att det är en helt ny skola, så är det mycket information som ska in. Nu känner jag mig lite klokare!
 
Från mötet så gasade jag vidare mot gymmet, och det är här videon ovan kommer in i bilden. Jag provade BodyCombat för första gången, det var riktigt kul och man känner sig som en riktigt figther när man sätter alla slag och sparkar i prick till musiken ;-) Jag har nog boxningen att tacka för att det gick så bra som det gjorde, eftersom begreppen "uppercuts", "krok" och "rak". Enkelt, men ändå så svårt när man är nybörjare och ska sätta ihop x antal slag i följd. Men riktigt nöjd med min insats. Det var första, men definitivt inte sista gången jag gick på passet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0