Konstant ändrade planer...

 
Imorgon ska jag äntligen få boxas lite....!!
 
Idag var jag ju, som nämnt i tidigare inlägg, utlånad till västra kontoret. Det var kul! Ombyte förnöjer! Jag var beredd på att åka runt vilsen och ensam. Men de var rätt snälla och gav mig ett närliggande område, bara höghus 11-13våningshus, och lite fastighetsboxar. Så det gick smidigt både att kamma och köra ut!
 
Kul att träffa lite nytt folk också, och jag fick passa på att luncha ihop med Tegel, en kompis som jobbar där.
 
Från det ena jobbet, till det andra jobbet. Älskar det och blir lite adrenalinfylld varje gång jag kommer till jobb#2. Sjukt, tycker många, men då känner dom inte mig. Jag har alltid tyckt om att jobba, och ordning och reda ska det vara, och effektivt. Det är mycket som ska hinnas med på kvällspasset!
 
Idag var det dessutom galet mycket i butiken, och jag sprang som en jo-jo och fick hoppa in i kassan ett flertal gånger. Och blivit LITE duktigare på att köra truck, efter att en kund skulle lämna TRE PALLAR med läskbackar och köpa lika många igen. Självklart stod pallarna längst in på lagret och det var ett pyssel att få till det. Utrymmet på lagret är dessutom inte det största när det kommer till att köra truck. Men skam den som ger sig! ;-)
 
Diskuterade lite med chefen och förhoppningsvis så får jag lite fler fasta pass nu till hösten. Skönt att veta när man ska jobba, även om jag är ganska flexibel när jag blir tillfrågad på kort varsel.
 
Morgondagens bio och middag med den fina blev inställd, pga. att sällskapet var tvungen att jobba extra. Jag gråter inte för det, för vi ska istället ses på lördag, och slå klackarna i tacket, wihooooo....!! Dessutom så fick jag möjlighet att tacka ja till ännu ett arbetspass i butiken. Inventering! Jag berättade att boxningen är imorgon, och det är det enda passet som är heligt för mig. Men han blev jätteglad för att jag kunde komma efter träningen, och gav mig redan ett uppdrag för imorgon. Jag ska inventera "överhyllorna", dvs. alla kolonialhyllor längst upp, och han ville ha någon som var vettig, smärt och smidig, eftersom man går uppe på hyllorna. Jag känner mig hedrad! Han gillar mig, jag gillar honom. Det är ömsesidigt liksom! ;-)
 
 
Så här såg det ut vid förra inventeringen, när Hassan fick "hedersuppdraget": överhyllorna! ;-)
 
Mitt schema på Posten blev också ändrat, till min fördel dock. Får öppna och börja 45min tidigare, vilket betyder att jag även kan sluta 45min tidigare, ELLER så kör jag övertid och slutar samma tid som planerat, jay! Får se hur behovet ser ut.
 
Nu säger jag God Natt till er alla fina...!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0