Multibanan och årets första...!!

 
Nu kan jag stolt säga att jag tagit årets första dopp. Bättre sent, än aldrig!
 
Det var länge sen jag var på Multibanan, säkert ett år sen, minst! Det var ca 50pers och övningarna var i princip densamma som sist jag var där:
 
Löpning. Bära bulgariska säckar (13kg) från ena sidan till den andra sidan av en kulle. Axelpress med kettlebells. Armhävningar. Välta traktordäck (80kg). Springa upp för en backe, och ner igen. Springa uppför en sandbacke med band runt magen som ens lagkamrat håller tillbaka för att få motstånd, och ner igen. Omvända armhävningar i band. Chins. Springa upp för en brant repbacke, med hjälp av... ett rep! Löpning. Simma ca 50m. Löpning. Hoppa hopprep, 50hopp. Ett varv avklarat.
 
Vi körde tre! Vi var fyra stycken i mitt lag, men två gav upp efter två varv, så jag och P körde sista varvet själva. 
 
Dålig kondis man har. Eller egentligen tycker jag att den är bra, men efter repbacken så känner man vad man behöver träna på! Flååååååååååås...!!
 
Banden som vi körde "omvända armhävningar" med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0