Playdate

 
Idag var fina Alexandra här med sina busungar. Long time, no see.. vi hade en hel del gossip att ta igen, alltid lika trevligt, och barnen hade vuxit massvis. Både till storlek och beteende. Gullungar!
 
Barnen lekte och bråkade om vartannat, som vanligt med andra ord ;-)
 
Vi lunchade och fikade. Jag gjorde cupcakes, provade för första gången att fuska med baket. Hade köpt Kungsörnens Cupcakes mix. Tog ca 30min att röra ihop och grädda. Dem blev fina och goda, men mina egna som är gjorda från grunden är såklart allra bäst...!!
 
Snart börjar skolan för våra äldsta, och idag konstaterade vi att dom inte bara kommer att gå i samma skolan, utan till och med i samma klass. Så snart kanske det blir liiite mer som när vi var mammalediga samtidigt med de yngsta, vi kunde vara ute och strosa hela dagarna, shoppa, fika och skvallra i evigheter, härligt!
 
...Okej, i samma sekund som jag skrev det här insåg jag att det aldrig kommer att bli som förr. Vi har helt enkelt inte den tiden tyvärr. Men vi ses säkert lite oftare än nu i alla fall ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0