Resfeber...!!

 
 
 
 
För er som inte redan förstått vad bilderna betyder, så kan jag meddela att vi nästa vecka flyger till värmen! Närmare bestämt Grekland, Rhodos och Sunwing Resort & Spa Kallithea, längtar så grymt mycket!
 
De nya passen hämtade jag ut så sent som idag. Resorna försvann medan jag satt och bokade, men ett rum med havsutsikt lyckades jag knycka...!! G lyckades få ännu en vecka semester, så han gör oss sällskap. Så det blir sol och värme istället för Nådendal (Muminland) som vi först funderade på.
 
Barnen vet vad som väntar dom, lilleman planerar redan vad han ska använda för knep för att slippa lock för öronen vid start och landning, och de ser båda fram emot Lollo & Bernie, (hotellets maskotar), poolbad, minidisco och besök i Miniland. Jag ser fram emot solen och träningen, hotellet har nämligen ett SATS gym, wihoooooo!
 
Och till den som sa att jag aldrig skulle komma iväg: HA HA HA....!! ;-)


Kommentarer
Veronica

Åh Rhodos är helt underbart! Jag har varit där en gång. Om du gillar fisk så kan jag tipsa om att äta Svärdfisk när du är där. Grymt gott! Det enda negativa med Rhodos är att det finns i princip inga sandstränder utan det är mest sten. Hoppas att du får en superbra semester med G och barnen :)

Svar: Tack för tipset! Jag är egentligen inte spec förtjust i fisk, men försöker lära mig att äta mer utav det. Barnen älskar det så :) Okej, tur att vi har flera pooler på hotellet då! Men klart vi måste till stranden ett par gånger ändå :) Blir kanske inte så många sandslott gjorda dock...!! ;-)
// FIA

2012-08-12 @ 16:42:56
URL: http://fairydust.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0