Snart slut på jobb....

 
Känner mig mycket nöjd med dagen! 15arbetstimmar avklarade, idag.
Trots att jag var lite spontan igår och kom på vid 23-tiden att jag skulle ut (kunde inte sova), tog två alkoholfria drinkar med en kollega, på Flamingo. Snackade skit och körde hem honom. Hemma igen kl.1, och klockan ringde 6 imorse. Jag var sådär lagom pigg. Men jag kämpade på och kunde sluta 30min tidigare, skönt eftersom jag skulle vidare till nästa jobb. Denna gång utan stress!
 
Relativt lugnt i butiken idag, vilket gjorde att jag hann med alla "måsten" och lite till. Men som vanligt så hade jag, om jag fått välja, stannat ett par timmar till och plockat med det sista...
 
För att kommentera bilden så var det jag och en kollega som hade lite kul på lagret. Jag skulle bara in och tömma en skräplåda, när jag såg honom hänga i trucken. Ett försök till chins, tror jag närmare bestämt ;-)
Jag var ju självklart tvungen att prova jag med. Gick ju sådär...
 
Imorgon väntar sista arbetspasset på Posten, innan semester och tjänstledighet... känns lite sorligt. Trivs med jobbet, mina fina kollegor och chefen. Bästa Maria, Daniel, Bjarne, Annie, Erika m.fl
 
Söta Erika bakade sjukt goda cupcakes till mig i förra veckan, eftersom jag ska sluta, hur gulligt är inte det?!
 
Fan vad jag gillar mina kollegor, både på Posten och i butiken. Dom får mig på bra humör helt enkelt! Och jag har riktigt roligt på jobbet, många diskussioner, mycket skvaller osv, osv. LOVE IT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0