Ännu en dag hemma...



En gammal bild från våren 2010.. åh, vad jag längtar till våren, tills snön smälter bort, tills gräset kommer fram och tills solen skiner samtidigt som man hör fågelkvitter. Vårkänsla!

Ännu en dag hemma med trollen... tvättmaskinerna går för fullt, vi har precis ätit och sitter just nu mätta och belåtna i soffan, trollen tittar på Byggare Bob och jag sitter med laptopen i knät.

Tanken är att jag ska försöka plugga lite när jag ändå är hemma, lättare sagt än gjort. Jag satt i alla fall uppe till kl.2 med skolarbete, men jag är som mest effektiv på sena kvällar/nätter och nu är i alla fall den uppgiften klar. Den har inte deadline förrän på tisdag, men det är rätt skönt att ligga steget före.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0