Dum eller bara oerfaren?



"Jag trodde nog inte att jag skulle åka ut så här tidigt, för jag vet att de andra liksom har presterat sämre. Jag kommer att satsa på andra saker. Modellandet kan verka väldigt lyxigt, men det är liksom väldigt mycket väntan å jag är lite mer av en lyxlirare, jag gillar att ha nice hela tiden. Asså det är mycket jag vill bli, men framför allt skådis och tennisproffs."


/ Sofie, Top model Sverige

Jag undrar lite hur hon tror att skådespelaryrket är när hon säger att modellandet innebär mycket väntan. Och lyxlirare, vem är hon? Under sin makeover i samma avsnitt fick hon av stylisterna höra att hon såg ut som en "tönt" och "ghetto". Av programmet att döma så kanske hon behöver jobba på sin attityd innan hon blir något. Hon skrattar juryn rakt i ansiktet när de säger att det krävs mer än att vara söt för att bli modell. Så osamarbetsvillig och med en ruskig attityd, som skriker att hon är störst, bäst och vackrast. Vilket inte är fallet... men det kanske bara är min åsikt?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0