Försöker förbereda mig


Så sent som idag så fick jag manuset för provfilmningen som är imorgon bitti. Well, det är ju skönt att få sån info innan, samtidigt som det kan vara skönt att komma helt oförberedd, för då har de inga större förväntningar.

Ikväll har jag i alla fall tränat efter manuset några gånger. Jag kan inte säga så mycket om det. Men det är i alla fall svårt att träna utan en motspelare. Jag försökte få min bror att vara min motspelare, men icke.

Jag har stått framför spegeln och tränat och det ser minst sagt löjligt ut när man ska försöka se i spegeln vad man gör, samtidigt som man agerar. Speciellt när blicken och tankarna ska ligga på helt andra saker.

Men, men jag kan inte annat än att göra mitt bästa imorgon. Stor konkurrens dock. Många tjejer som ska provfilma. Materialet ska filmas och skickas vidare, sen är det upp till kunden att tycka till. Det vore i alla fall rejält kul, spännande och en upplevelse helt enkelt. Dessutom ganska bra betalt och reklamen kommer att spelas in i Ukraina.

Önska mig lycka till imorgon!


Kommentarer
Anonym

du är verkligen sååååå otroligt vacker min fina vän<3

2012-02-12 @ 23:22:57
Fia

Åh, tack snälla! Vem är det som talar??? :)

2012-02-14 @ 21:29:00
URL: http://maximilian06.blogg.se/sofia
Anonym

ackie:)

2012-02-16 @ 23:18:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0