Långpanna!



Äntligen så är det helg!!
Missförstå mig rätt, jag älskar att jobba. Men den här veckan har varit jobbig. Jag har haft huvudvärk, varit extremt trött och haft ont både i nacke och rygg. Varför vet jag inte. Kanske brist på sömn eller så håller jag kanske på att bli sjuk, eller så är det en kombination av båda delarna.

Idag har jag i alla fall varit vaken sen kl.5 imorse. Öppnade på ena jobbet och drog direkt från ena jobbet till det andra och stängde. Så idag har jag i princip jobbat 6.30-21.15, det känns. Fortfarande ont i ryggen!!

I helgen blir det antagligen till att vara hemma, ta det lugnt, sova ut och försöka få i mig lite vitaminer och annat nyttigt! Jag har inte tid att bli sjuk. Men jag har blivit bjuden på middag hemma hos min finaste Alexandra, och även utgång på det. Kan hända att jag följer med ut en snabbis, återstår att se imorgon. Men lugnt blir det i vilket fall som helst.

Natti natt alla fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0