Melodifestivalen - del 4



Ikväll var det den fjärde delen av Melodifestivalen, den sista innan den stora finalen. Vi hade förstås bänkat upp med massa gott. Godis, flera sorters chips, dip och ostbollar. Sist men inte minst så gjorde jag toast skagen. Riktigt gott! Men jag fick ju också tag i den bästa skagenröra, specialbeställd genom en väns jobb ;-)

Jag ser fram emot den stora finalen. Jag är egentligen inget fan av Melodifestivalen, men det har ändå blivit en mysig lördagsgrej och det är en godkänd ursäkt för att få äta massa gott. Till finalen ska jag antagligen göra smörgåstårta och mamma & co kommer hit.

Nu blir det till att krypa ner i sängen, krama kudden för imorgon väntar ännu en arbetsdag. Mamma är snäll och ställer upp som barnvakt, och hon ska åka med barnen till gympan. Vilket både hon och barnen ser fram emot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0