Ribban är satt!



Fick besked om uppgift 2 av 5 i Pedagogiskt Ledarskap. Det blev MVG, härligt!! Nu har jag satt ribban för restarande inlämningsuppgifter!

Ibland känns det som att man borde ha studerat hela gymnasiet i "vuxen" ålder. Man har mer motivation och intresse, eller åtminstone jag. Och först i vuxen ålder så har jag insett att det inte duger med att få godkänt, det kommer man tyvärr inte långt på när man väl ska studera vidare med universitetsstudier.

Jag tittade på mina gamla betyg häromdagen, jag gick ju Estetiska programmet med inriktning dans. I de praktiska ämnena hade jag höga betyg, medan jag mest hade godkänt i de teoretiska ämnena.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0